2016年7月18日月曜日

media pollution

Mass communication is pollution. The United States hides it, and ignores a law and requests modal obeying. This is mass communication pollution. Reaction is ignored and an action is asked. * Mass communication hides it, and contests the circulation and the audience rating. The world citizen is involved in this competition. It's involved in this Olympics. * But the circulation falls. The effect of the gamble fades. This is a law of an action and reaction. An action and reaction resonated and it became incoherent. Mass communication made pollution and fell into the paradox hole. At the end of proof. マスコミは公害である。 かくしてアメリカは法を無視して、法の順守を要求する。 これがマスコミ公害である。 反作用を無視して、作用を求める。         * かくしてマスコミは発行部数や視聴率を争う。 世界市民はこの競争に巻き込まれ、 このオリンピックに巻き込まれる。 * だが発行部数は落ちる。 博打の効果は薄れる。 これが作用と反作用の法則である。 作用と反作用が共振し、支離滅裂となった。 マスコミは公害を作り、そのパラドックス・ホールに落ち込んだ。 証明終わり。

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