2016年2月18日木曜日

the sentiment without the impression

The special quality of the Murasaki Shikibu 31-syllable Japanese ode and the Matsuo Basho haiku is that there are no impressions. Or an impression is the feeling western culture invented. * It's because there are no impressions, that Yasujiro Ozu movie is estimated highly in the world. A sophisticated sentiment is there. * An impression is the case that Goethe and Beethoven produced. This was refined by a movie in today. The humanity was contorted a television and a movie. There isn't daily life there. * An extraordinary impression is daily destruction. This is a law of an action and reaction. * An impression destroyed the nature daily. Daily dramatization is daily destruction. An impression is destruction of tolerance. This is a law of an action and reaction. * Distraction and destruction are as a result of the destruction of tolerance. This is a law of an action and reaction. At the end of proof. 紫式部和歌や松尾芭蕉俳句の特性は、感動がないことである。 即ち、感動は西洋文化が生みだした感情である。           * 小津安二郎映画が世界で高く評価されているのは、感動がないからである。 そこには洗練された情操がある。 * 感動は、ゲーテやベートーベンが、生み出したことである。 これが現代では映画に洗練された。 テレビや映画で、人間性が歪められた。 そこには日常がない。           * 非日常の感動は、日常の破壊である。 これが作用と反作用の法則である。 * 感動は日常性を破壊した。 日常のドラマ化こそ日常の破壊である。 感動は、耐性の破壊である。 これが作用と反作用の法則である。 * 狂気と破壊は、耐性の破壊の結果である。 これが作用と反作用の法則である。 証明終わり。

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