2013年3月24日日曜日

devilish sweets industry

Much mass production aims at what selling. But mentally, it is with a pro, a maniac, and the public. Industry runs after mass production products. That is, it is mass production. Then, budget prices are called for. That is, cheap labour is called for. * The paradox of a high thing and budget prices is produced here mentally. The media cannot respond to this paradox. * There is a large-sized newspaper in Japan. Japan sells, if it shouts, it is beautiful. Those who read except for it, those who follow beautiful delusion. They are still lumps. * But the best seller broke. The thing which the public sees differs from what a pro sees. Television and a book finished their public days. * The Internet is seen free. But which is a tip? It is not detected easily. * What is often read is not an intellectual tip. It is outdated if it sets focusing on it. What many people understand is outdated. * Intellect was torn apart. This is also schizophrenia. This is the human-beings mental disease age. * It is a best seller which kills and consumes people's soul. The best seller sells the risk! The world of the good feeling is already finished. * A best seller is a destroyer. Mass production products destroyed the world! Global environment was destroyed and man's soul was degraded. This direction becomes money! * This paradox must be recognized. This is a dissolution problem of paradox. マスプロは、沢山売れるものを狙う。 だが知的には、プロとマニア、そして大衆とある。 工業は、マスプロ製品を追う。 即ち、大量生産だ。 すると低価格が求められる。 即ち、低賃金労働が求められる。          * ここに知的に高いものと低価格のパラドックスが生まれる。 メディアはこのパラドックスに対応できない。 * 日本には大新聞がある。 日本は美しいと叫べば、売れる。 それを除いて読む人、美しい妄想を追う人。 それらが未だ一塊だ。       * だがベストセラーが割れた。 プロが見るものと、大衆が見るものは違う。 テレビも本も、大衆時代は終わった。 * インターネットは、ただで見られる。 だが先端はどれか。 容易に検出されない。         * よく読まれるものは、知的先端ではない。 それを中心にすえると、時代遅れだ。 多くの人が、分るものは、時代遅れだ。 * 知性が切り裂かれた。 これも統合失調症だ。 これが人類精神病時代だ。         * 人の精神を、殺して食うベストセラーだ。 ベストセラーは、リスクを売っている! 既に良き心地の世界は終わっている。 * ベストセラーは、破壊者だ。 マスプロ製品は、世界を破壊した! 地球環境を破壊し、人間の精神を劣化させた。 この方がマネーになる! * このパラドックスを認識しない訳にいかない。 これがパラドックスの解消問題だ。

0 件のコメント: