2012年12月29日土曜日

from hope to crime

The childhood which is useful in a dream and a hope was finished. The present age is a period of insanity and a crime. The Japanese disease turned into a mankind disease. * Nash's equilibrium theory. The strategy in which a strong man lives is a strategy of killing and pillaging the weak. * A strong man hangs up an inflation barometer. This is a strategy which kills the weak. There is no useful way except power killing the weak. * Minamata disease became the strong man's strategy. this -- religion, morals, a nation, and a law -- it was - literature. * Good feeling literature is just a criminal of weak murder. This is a law of an action and reaction. The good feeling was a devilish candy. * Just Aum Shinrikyo was breaking this cooped-up feeling. Japan killed this and the world was full of the pistol random shooting case. This is spread of the essence of the Japanese illness, i.e., Minamata disease. * The self-isomorphic mapping of the homicide instinct of power is world murder. That is, if power is not killed, mankind will not have tomorrow. Erasure of power was just an Aum Shinrikyo case. * Power and a mass murder are self-isomorphic mapping. This is a law of an action and reaction. Power was just Minamata disease. * Affirmation of denial of power was Aum Shinrikyo. In order to escape from this double bind, you have to return to conscience good sense. The end of proof. 夢と希望を生きる子供時代は終わった。 現代は狂気と犯罪の時代だ。 日本病が、人類病となった。          * ナッシュの均衡理論。 強者が生きる戦略は、弱者を殺し略奪する戦略だ。 * 強者は、インフレ指標を掲げる。 これは弱者を殺す戦略だ。 権力は弱者を殺す以外、生きる道は無い。          * 水俣病が、強者の戦略となった。 これが宗教や道徳、国家・法・文学であった。 * 良き心地文学こそが、弱者殺しの犯人でる。 これが作用と反作用の法則である。 良き心地は悪魔のお菓子であった。        * オウム真理教こそは、この閉塞感を破ることであった。 これを日本国は殺し、世界は拳銃乱射事件に溢れた。 これが日本病、即ち、水俣病の本質の蔓延だ。 * 権力の殺人本能の自己同型写像が、世界殺しである。 即ち、権力を殺さねば、人類に明日は無い。 権力の抹殺こそが、オウム真理教事件であった。        * 権力と大量殺人は、自己同型写像である。 これが作用と反作用の法則である。 権力こそが、水俣病であった。 * 権力の否定の肯定が、オウム真理教であった。 このダブル・バインドを抜けるには、良心良識に帰らねばならない。 証明終わり。

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