2011年9月8日木曜日

happiness is delusion

Affluence achievement is a national duty. There is no idea of weak relief here.

The United States, Japan, and China are national fundamentalism. That is, it is the Euclidean space at which a state and people do not cross. This is called self-reliance. Self-reliance is avaricious opposite 偶.

* . Such the world is made in an alternate world. Namely, noble death is made into a young man's privilege, makes raw [ low ] a reality principle, and makes it raison d'etre. That is, it makes noble death and raw [ low ] into opposite 偶.

* . These countries do not know contrapositio symetry . That is, opposite 偶 of a dream or hope does not know that they are a lie and delusion. It does not know impression or that there is no humanity happily.

* . Impression and happiness are reallambda and metapsi is the heart and a soul. Both are intercepted by the uncertainty principle. That is, metapsi cannot be written by the text. It will be caught in the trick of happiness and impression if it does not know writing what cannot be written by the text. Opposite 偶 of happiness and impression is pillage homicide.

* . Only metapsi understands that happiness and impression are a lie and delusion. Happiness and impression are reallambda and are a scalar. Happiness and impression are vectors with a direction and offset occurs here. A scalar is quantity and has only size.

* . Administration of justice and people are only contraposition symetry.
豊かさ達成は、国民の義務である。
ここには弱者救済の考えはない。

アメリカ・日本・中国は、国家原理主義である。
即ち、国家と国民が交わらないユークリッド空間である。
これを自助努力という。

自助努力は強欲の対偶である。

          *。
このような世界は、パラレル・ワールドで作られる。
即ち、高貴な死は若者の特権とし、
卑しい生を現実原則とし、レゾン・デートルとする。

即ち、高貴な死と卑しい生を、対偶とする。

*。
これらの国は、対偶対称性を知らない。
即ち、夢や希望の対偶が、嘘と妄想であることを知らない。

感動や幸福に、人間性がないことを知らない。

          *。
感動や幸福は、realλであり、metaψは心や魂である。
両者は不確定性原理で遮断されている。

即ち、metaψは文章で書けない。
文章で書けないことを書くことを知らないと、幸福と感動のトリックに引っ掛かる。

幸福と感動の対偶は、略奪殺人である。

*。
幸福や感動は、嘘や妄想であることは、metaψにしか分からない。

幸福や感動はrealλであり、スカラーだ。
幸福や感動は方向を持つベクトルであり、ここでは相殺が起きる。

スカラーは量であり、大小しかない。

*。
司法と国民は対偶でしかない。

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