2011年4月10日日曜日

curtural import

A lot of priests were introduced to China from Japan, and the Buddhism was trained.
A lot of priests came from China.

However, nobody did the government system to learning.

*。
Why did the government system infiltrate?

There is a person who said unpleasant analects of confucius to learning.

*。
Then, analects of confucius introduced the government system into the Buddhism.

Kinematic pair symmetry of the Buddhism and analects of confucius was a government.
The Buddhism, analects of confucius, and the Chinese book are learnt.

Then, the kinematic pair symmetry is learnt together.

*。
When it is done that it is good, it is done that it is bad.

It is not importable ..only good...
There is good bad [ikoto] for a pure crystal made there.

Both are put together.

*。
Kinematic pair symmetry cannot be separated.

This is how to create the culture.
日本からはたくさんの僧侶が中国にわたり、仏教を修行した。
中国からもたくさんの僧侶が来た。

だがお上システムを学びに行った人はいない。

*。
どうしてお上システムが浸透したのか。

いや論語を学びにいった人はいる。

      *。
すると仏教は論語が、お上システムを導入した。

仏教や論語の対偶対称が、お上であった。
仏教や論語や漢籍を学ぶ。

するとその対偶対称も、一緒に学ぶ。

*。
いいことをすると、悪いこともする。

いいことだけを輸入できない。
そこに作られる純結晶に、いいこと悪いことが入っている。

両方一緒に入れるのだ。

        *。
対偶対称を切り離すことは出来ない。

これが文化の創り方だ。

0 件のコメント: