2013年12月11日水曜日
Jananese noble character
Kant did philosophy as that reasonable.
It became a problem whether an argument also evolves and it is really reasonable.
Mathematics and science have proof and it is assumption altogether in a general argument.
So to speak, it argues using a lie or delusion.
It will be made true if 多 of those who think that truth is in it is good.
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Democracy and capitalism are made true.
This is amusing somehow.
Isn't this the trickery of reason?
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religion, morality, a state, and law -- wasn't it deceived by - literature?
Aren't these devilish sweets?
Reality became hell and people were deceived.
It was deceived by being impressed.
Impression is just devilish sweets.
It is the world of insanity and a crime.
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Impression and hell are the laws of an action and reaction.
Not being impressed is the world of inertia.
This is the Japanese spirit.
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There is no gorgeous gorgeous impression in the Japanese spirit.
Isn't this people's abode?
This is Japanese appearance.
A poor reception is just people's abode.
The end of proof.
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Gorgeous magnificence on the back side of a dress.
This is foppish.
There is smartness just in a poor dress.
This is character.
The end of proof.
カントは理性があるものとして哲学した。
議論も進化して、理性は本当にあるのかが問題となった。
証明は、数学や科学にあり、一般の議論では、すべて仮定である。
謂わば、嘘や妄想を使って議論する。
その中に真実があると思う人が多いいと、それを真実とする。
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民主主義や資本主義を真実とする。
どうもこれがおかしい。
これが理性のまやかしではないか。
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宗教や道徳、国家・法・文学に、騙されていたのではないか。
これらが、悪魔のお菓子ではないのか。
現実が地獄となり、人は騙されていた。
感動することに、騙されていた。
感動こそ、悪魔のお菓子である。
それは狂気と犯罪の世界だ。
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感動と地獄は、作用と反作用の法則だ。
感動しないことが、慣性の世界だ。
これが大和魂だ。
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大和魂には、絢爛豪華な感動はない。
これが人の棲家ではないか。
これが日本人の佇まいだ。
粗末なもてなしこそ、人の棲家だ。
証明終わり。
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服装の裏側の、絢爛豪華。
これがおしゃれである。
貧しい服装にこそ、格好良さがある。
これが品性である。
証明終わり。
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