2013年12月28日土曜日
impression is crime
It is usually living inertia and is existing peacefully safely.
Impression is living reaction and is living self-destruction.
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When impression is lived, uneventfulness平穏 will not have a tedious pole ball.
Impression is living a typhoon when uneventfulness平穏 is lived.
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There are some children who want to look at a typhoon.
It is because the spectacle which is not seen usually is seen.
And the child who meets with an accident does not sever the back, either.
Fear is just impression.
This is a law of an action and reaction.
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If laughter, crying, and impression are repeated, every day will disappear.
It is made of tolerance every day.
It is the impression which breaks this.
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The reaction of a good feeling is insanity and a crime.
Since this is a law of an action and reaction, it turns out that good feelings are devilish sweets.
It is a good feeling which will invite people to hell.
The balance of the heart is lost now and it becomes an excessive constitution.
This is the true character of insanity and a crime.
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The reaction of consumer-driven culture is insanity and a crime.
It is insanity and the crime itself that it is out of order in consumption.
Consumption industry has covered human beings.
This is a law of an action and reaction.
The end of proof.
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it slips out of the evil spirit hell of this insanity and a crime -- it is peaceful and quiet.
It is that this is useful in inertia.
The end of proof.
普通は慣性を生きることであり、無事平穏に存在することである。
感動は反作用を生きることであり、自己破壊を生きることである。
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感動を生きると、平穏が退屈極まりないこととなる。
平穏を生きると、感動は台風を生きることである。
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台風を見たがる子供もいる。
日頃見られない光景を見るからだ。
そして遭難する子供も後を絶たない。
恐怖こそは、感動である。
これが作用と反作用の法則である。
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笑い、泣き、感動を繰り返すと、日常が消える。
日常は耐性で出来ている。
これを壊す感動である。
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良き心地の反作用は、狂気と犯罪である。
これは作用と反作用の法則であるから、良き心地は悪魔のお菓子であることが分る。
人を地獄に誘おう良き心地である。
これで心の平衡を失い、過激体質となる。
これが狂気と犯罪の正体だ。
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消費文化の反作用は、狂気と犯罪である。
消費に狂うことは、狂気と犯罪そのものだ。
消費工業が、人類を覆っている。
これが作用と反作用の法則である。
証明終わり。
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この狂気と犯罪の悪魔地獄を抜け出す平穏無事である。
これが慣性を生きることである。
証明終わり。
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