2013年12月28日土曜日

impression is crime

It is usually living inertia and is existing peacefully safely. Impression is living reaction and is living self-destruction. * When impression is lived, uneventfulness平穏 will not have a tedious pole ball. Impression is living a typhoon when uneventfulness平穏 is lived. * There are some children who want to look at a typhoon. It is because the spectacle which is not seen usually is seen. And the child who meets with an accident does not sever the back, either. Fear is just impression. This is a law of an action and reaction. * If laughter, crying, and impression are repeated, every day will disappear. It is made of tolerance every day. It is the impression which breaks this. * The reaction of a good feeling is insanity and a crime. Since this is a law of an action and reaction, it turns out that good feelings are devilish sweets. It is a good feeling which will invite people to hell. The balance of the heart is lost now and it becomes an excessive constitution. This is the true character of insanity and a crime. * The reaction of consumer-driven culture is insanity and a crime. It is insanity and the crime itself that it is out of order in consumption. Consumption industry has covered human beings. This is a law of an action and reaction. The end of proof. * it slips out of the evil spirit hell of this insanity and a crime -- it is peaceful and quiet. It is that this is useful in inertia. The end of proof. 普通は慣性を生きることであり、無事平穏に存在することである。 感動は反作用を生きることであり、自己破壊を生きることである。      * 感動を生きると、平穏が退屈極まりないこととなる。 平穏を生きると、感動は台風を生きることである。 * 台風を見たがる子供もいる。 日頃見られない光景を見るからだ。 そして遭難する子供も後を絶たない。 恐怖こそは、感動である。 これが作用と反作用の法則である。 * 笑い、泣き、感動を繰り返すと、日常が消える。 日常は耐性で出来ている。 これを壊す感動である。      * 良き心地の反作用は、狂気と犯罪である。 これは作用と反作用の法則であるから、良き心地は悪魔のお菓子であることが分る。 人を地獄に誘おう良き心地である。 これで心の平衡を失い、過激体質となる。 これが狂気と犯罪の正体だ。 * 消費文化の反作用は、狂気と犯罪である。 消費に狂うことは、狂気と犯罪そのものだ。 消費工業が、人類を覆っている。 これが作用と反作用の法則である。 証明終わり。 * この狂気と犯罪の悪魔地獄を抜け出す平穏無事である。 これが慣性を生きることである。 証明終わり。

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