A Japanese line of argument is what "is not said to there."
Western speech is what "is said to there."
The direction which is not said clearly does not start a problem.
To put it bluntly, Western speech clarifies a problem.
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It does not say clearly,
It is also that the problem is not known and this is called human relations.
A problem is secretly substituted for people's problem.
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Therefore, Japanese people do not have an opinion.
If claimed, it will become whether it says to there, and a problem.
It teases with this and is killed.
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Something is done by relation of people.
A problem is shared.
After all, it is satisfactory.
This is relation of blood.
It will be teased and killed if it does not become like this.
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After all, it becomes only a problem of money.
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Western Europe has an opinion and it fights.
But the symmetry of language appears in an opinion.
That is, unknown truth appears.
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This is democracy.
More ones win.
That is, the strong one of a quarrel wins.
This is hegemony.
After all, it is a problem of strength.
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It does not become unknown truth and no problem.
This is Godel's incompleteness theorem.
That is, the Japanese line-of-argument or Western Europe speech is not realized, either!
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Thinking is Godelization.
judgment and a national determination -- truth -- it is unknown.
After all, this was a problem of the strength of a quarrel.
Justice was the strength of the quarrel.
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Godel's incompleteness theorem finished the childhood of such a quarrel between siblings.
This is cannibalism.
I
t was the strength of unknown truth and it is quarrel strength.
日本論法は、「そこまで言わない」ことである。
西欧言論は、「そこまで言う」ことである。
はっきり言わない方が、問題を起こさない。
西欧言論は、はっきり言って、問題を明確にする。
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はっきり言わないことは、
問題が分っていないことでもあり、これを人間関係という。
問題を人の問題に摩り替える。
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だから日本人には、主張がない。
主張すると、そこまで言うかと問題になる。
これでいじめ殺される。
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人の繋がりで何かをやる。
問題を共有化する。
結局、問題がない。
これが血の繋がりだ。
こうならないと、いじめ殺される。
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結局、マネーの問題にしかならない。
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西欧には主張があって、戦い合わせる。
だが主張には、言葉の対称性が現れる。
即ち、真偽不明が現れる。
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これは民主主義だ。
多い方が勝つ。
即ち、喧嘩の強い方が勝つ。
これがヘゲモニーだ。
結局、強さの問題だ。
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真偽不明は、問題にならない。
これがゲーデルの不完全性定理だ。
即ち、日本論法も西欧言論も、成り立たない!
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思考とは、Godelizationである。
判決や国家の決定は、真偽不明だ。
結局、これは喧嘩の強さの問題であった。
正義とは、喧嘩の強さであった。
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こんな兄弟喧嘩の子供時代は、ゲーデルの不完全性定理で終わった。
これがカニバリズムだ。
真偽不明は、喧嘩の強さであった。
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