2011年5月24日火曜日

paradox of word and money

The word and money are lies.
If this is correct, these sentences are lies.
If this is wrong, the word and money are lies.
In any case, it doesn't consist.

*。
The self-identity doesn't consist when the word and money oscillate.

A certain kind of thought is an oscillation of the system, and the self-destruction of the affirmative of the denial.
Therefore, only when a variety of fighting
That is, it seems to exist only when self-destroying it.
It certainly sees it.
However, this is a lie and a delusion.

*。
As for the religion, only morality made the person the slave of the religion and morality.

The religion and morality have been absolutely self-concluded to the instruction.
That is, it is a paradox of the self-reference.

The religion and morality are the lies and the delusions.
It is a lie and a delusion if so.
If it is not so, the religion and morality are lies.

*。
That is, the word and money are lies.

It uses it without oscillating.
That is, it uses it if necessary.

It becomes the lie and a delusion when making it to literature and the nation.
It tells a lie unlimitedly because it is a lie.
This is finance.
This is literature.
It is necessary to continue without bounds.
That is, it oscillated.

*。
The religion consists only when fighting.
That is, it consists only when another is excluded.

It is that is because it is a lie and a delusion.

*。
Morality consists, too, only when the society and the person are excluded.
It is that is because it is a lie and a delusion.

*。
This is kinematic pair symmetry theory.
言葉と金は嘘である。
これが正しいなら、この文章は嘘である。
これが間違っているなら、言葉や金は嘘である。
どっち道成り立たない。

*。
言葉や金は発振してしまうと、自己同一性が成り立たない。

ある種の思想は、システムの発振であり、否定の肯定の自己破壊だ。
だから何かと喧嘩するときだけ、
即ち、自己破壊しているときだけ、存在しているように見える。
確かに見えるのだ。
だがこれは嘘や妄想である。

      *。
宗教は道徳こそが、人を宗教や道徳の奴隷にした。

宗教や道徳は、絶対命令に自己完結している。
即ち、自己言及のパラドックスだ。

宗教や道徳は嘘や妄想である。
もしそうなら嘘や妄想である。
そうでないなら、宗教や道徳が嘘である。

*。
即ち、言葉や金は嘘である。

発振させずに使う。
即ち、必要に応じて使う。

文学や国家にすると、それは嘘と妄想になる。
嘘だから限りなく嘘をつく。
これが金融だ。
これが文学だ。
際限なく続けなければならない。
即ち、発振したのだ。

      *。
宗教は喧嘩しているときだけ成り立つ。
即ち、他を排除している時だけ成り立つ。

即ち、嘘や妄想だからだ。

*。
道徳も、社会や人を排除している時だけ成り立つ。
即ち、嘘や妄想だからだ。

*。
これが対偶対称理論である。

0 件のコメント: