The ego is in the Euclid space, and it is in non-Euclid space the human nature.
Both are intercepted by the indeterminacy principle.
The world where the nation doesn't acquaint oneself with the people is a despotic system.
The human nature appears there when the nation acquaints oneself with the people.
The nation, the law, and the novel, etc. are the worlds of the Euclid space.
Neither humanity nor senses intersect.
The intersecting world is man's world.
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Humanity and senses have been enhanced to the word and money.
There are a fundmental wave and a higher harmonics wave in the word.
This is roughly a fiction though the ego seems to be a fundmental wave seemingly.
The fundmental wave and the higher harmonics wave of the word are correct and the theorem of Kleene is necessary for recognition.
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The question and answer method doesn't have the intellect.
The question and the answer are the worlds of reason, and the worlds of the ego.
In the world of reason, the cancellation problem of the paradox doesn't exist.
This is a characteristic of the intellect.
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France exceeded reason by diversity in the ambiguity in Britain exceeding reason.
The world in the cancellation question of the paradox opened it here.
In the United States and the Orient, the cancellation problem of the paradox doesn't exist.
This is put in order by money and military affairs.
This is the world of the ego and the subject.
That is, it is maintaining of the national constitution because of the homicide firmly.
自我はユークリッド空間にあり、人間性は非ユークリッド空間にある。
両者は不確定性原理で遮断されている。
国家と国民が交わらない世界が、専制体制である。
国家と国民が交わると、そこに人間性が現れる。
国家や法や小説…は、ユークリッド空間の世界だ。
人情と官能は交わらない。
交わる世界が、人間の世界だ。
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人情と官能が、言葉と金に拡張された。
言葉には基本波と高調波がある。
自我は一見、基本波である様だが、大体これは虚構だ。
言葉の基本波と高調波が、正しく認識されるのは、Kleeneの定理が必要だ。
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質疑応答方式には知性はない。
質問と回答は、理性の世界であり、自我の世界だ。
理性の世界には、パラドックスの解消問題は存在しない。
これは知性の特質だ。
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イギリスは両義性で理性を超え、フランスは多様性で理性を超えた。
ここにパラドックスの解消問題の世界が開けた。
アメリカや東洋には、パラドックスの解消問題は存在しない。
これを金や軍事で、始末する。
これが自我と主体の世界だ。
即ち、殺人による国体護持だ。
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