It was in the newspaper, and the abuse to the Prime Minister stops,
and had such writing a letter.
The person says that he or she will believe the Prime Minister.
It is abuse in the person who believes.
However, it criticizes to the person who doesn't believe.
The problem at the Japanese people becomes a fight struggle by the
standpoint.
This structure is a problem.
Therefore, the absolute authority is needed to bring this together.
In a word, this is not made a problem though the appearance quality
and this that speech is not approved are problems.
This is a problem.
This is Asperger logic.
Bullying of not bullying it is not made a problem.
This is essence of the root of the problem, that is, bullying.
That is, the bullying constitution of not seeing bullying.
This is just bullying. do not bully it
The bullied one and the one not bullied become bullying.
The absolute authority is brandished.
It is bullying to become silent and to see bullying.
This becomes bullying again.
Strong power is necessary for it though it is good if bullying can be
counterbalanced because of bullying overwhelmingly.
In old times, it says to the policeman who says to the teacher.
This was how to put the fight.
Mitokomon comes.
Multiply by the trial now.
Isn't this does stop bullying, and does bully or bullying?
This remark is bullied few if there is no absolute authority.
The first theorem of Gёdel of imperfection theorem Ver7.9.3.
Isn't this does stop bullying, and does bully or bullying?
It is not possible to decide it.
Correctness by nothing but one has the bullying constitution.
The absolute authority is necessary for bringing the Japanese world
together.
Discretionary power in trial
The problem that this cannot be decided is decided.
The second theorem.
Stop bullying, and this is not contradicted.
Therefore, the no contradiction is not proven in the system.
That is, bullying doesn't disappear.
Judge's absolute authority and impression can be made no contradiction
in the trial.
It was absolutely an exertion of authority of ..saying.. , in the
teacher.
*。
In the world of the humanity appearance, that is, feelings theory, it is
possible only to decide it according to power.
It went to an objective, universal validity, that is, Common Sense in
Western Europe.
This is a spirit of the trial.
Trial and government trial in which these are not.
It is an exercise of free power.
Even Common Sense made trouble.
Illogical Gёdel
The earth society cannot control by the theory reason.
The theory reason is ability shortage in the earth society.
Consisting super-reason is necessary for the Gёdel rationality for
it.
It is arising now.
新聞に首相への悪口はやめよ、そういう投書があった。
その人は首相を信じているという。
信じる人には悪口、
だが信じていない人には批判。
日本世間の持つ問題は、立場によって喧嘩闘争になる。
この構造が問題だ。
だからこれをまとめるのは、絶対権力が必要になる。
つまり言論の成立しない世間体質、
これが問題だが、これが問題に出来ない。
これが問題だ。
これがAsperger論理学だ。
いじめるなといういじめが問題に出来ない。
これが問題の本質、即ちいじめの本質だ。
即ちいじめが見えないといういじめ体質!
いじめるな、これはいじめに他ならない。
いじめているものにも、いじめていないものにもいじめになる。
絶対権力を振り回すことだ。
いじめを黙って見ているのもいじめです。
これがまたいじめになる。
いじめをいじめで相殺できるならいいが、
それには圧倒的に強い権力が必要だ。
昔は、先生に言ってやる、お巡りさんに言ってやる。
これが喧嘩の収め方だった。
水戸黄門に来てもらう。
今は裁判に掛けろ!
いじめをやめろ、これはいじめかいじめでないか。
少なくも絶対権力がないとこの発言は、いじめられる。
Gёdelの不完全性定理Ver7.9.3
第一定理。
いじめをやめろ、これはいじめかいじめでないか。
決定不能。
唯一つ正しいことは、いじめ体質が存在する。
日本世界をまとめるに、絶対権力が必要。
裁判における裁量権、
これが決定不能問題を決定する。
第二定理。
いじめを止めろ、これは無矛盾だ。
よってそのシステムの中で、その無矛盾は証明されない。
即ちいじめは無くならない。
裁判では裁判官の絶対権力、心証が無矛盾化できる。
先生に言ってやろ、絶対権力の行使であった。
*。
人情世間体、即ち感情論の世界では、力による決定しかできない。
西欧は客観的普遍妥当性、即ちコモンセンスに行った。
これが裁判の精神である。
これのない裁判、お上裁判。
それはただの力の行使。
コモンセンスさえ問題を起こした。
Gёdel非合理性、
地球社会は理論理性で制御不能。
地球社会に理論理性は能力不足だ。
それにはGёdel合理性に成り立つスーパー理性が必要だ。
それが今生まれつつある!
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