It is denied to live and lives.
It is an oscillation of this system and living.
The life is an oscillation of the life until becoming decrepit.
The life is The Sickness unto Death.
If so, is it normal to live in economy until oscillating, and dying?
This lives in an economic death, and is different from living in the
life until dying.
The Sickness unto Death as fact and The Sickness unto Death as the
truth where life as fact, it dies, life as the truth, and it dies.
Life that doesn't exist in mind, life it dies, and with minds, and
death.
When the theory of the mind is put, it understands.
Application.
Let's think about Yasukuni and the comfort woman, forced labor, and
the slaughter.
The sacredness of the nation doesn't die through all eternity.
The Yasukuni problem is an eternal, immortal problem.
That is, it is The Sickness unto Death.
That is, the problem continues until it is not lost, and gone of the person who
assumes the problem.
Because it is a problem of the sacredness of the nation
It is an important above all problem in the person who believes this.
It lives in this problem, and it ..this problem.. dies.
Isn't this a denial of the life?
Is it denied to live and does not live?
It lives in Yasukuni, it dies, it dies in Yasukuni, and it lives.
This to be to live or die?
Correctness of cannot the decision by nothing but one
The person exists even if Yasukuni is or doesn't exist.
The death in Yasukuni and living are the no contradiction.
Living in Yasukuni and dying are the no contradiction.
This no contradiction cannot be proven.
That is, the Yasukuni phenomenon exists on the word, and doesn't
exist actually.
Life where life is denied and it lives.
It lives in Yasukuni, it dies, it dies in Yasukuni, it lives, and
this doesn't exist in the paradox.
The one that doesn't exist is made to exist.
This is existence of the delusion.
Therefore, it is necessary to erase and to approve, to erase the
dissenter.
Ten annihilation to devil U.S.-Britain.
This was to have made the Dainichi this empire that did not exist exist.
生きることを否定して生きる。
これがシステムや生きることの発振である。
生は老衰に至るまでの生の発振である。
生は死に至る病である。
それなら経済を発振し、死に至るまで生きることは正常か。
これは経済の死を生きることであり、
生を死に至るまで生きることとは違う。
事実としての生と死、
真実としての生と死、
事実としての死に至る病、真実としての死に至る病。
心に入っていない生と死、心の入っている生と死。
心の理論を入れると分かる。
応用。
靖国、慰安婦・強制労働・虐殺を考えよう。
国家の神聖は永遠に死ぬことはない。
靖国問題は永遠不滅の問題だ。
即ち死に至る病だ。
即ち問題はなくならず、問題とする人がいなくなるまで続く。
国家の神聖の問題だから、
これを信ずる人には何より大切な問題だ。
この問題に生き、この問題に死ぬ。
これは生命の否定ではないか。
生きることを否定して生きることではないか。
靖国に生きて死に、靖国に死んで生きる。
これは生きることか死ぬことか。
決定不能、唯一つ正しいことは、
靖国はあっても無くても、人は存在する。
靖国に死んで生きることは無矛盾である。
靖国に生きて死ぬことも無矛盾である。
この無矛盾は証明不能。
即ち、靖国現象は言葉の上で存在し、現実に存在しない。
生を否定して生きる生。
靖国に生きて死ぬ、靖国に死んで生きる、
これはパラドックスで存在しない。
存在しないものを存在させる。
これは妄想の存在である。
従ってこれがを成立するには、反対者を抹殺しなければならない。
鬼畜米英に天誅殲滅。
これは存在しない大日本帝国を存在させることであったのではないか。
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