Both negations of not doing doing negate the denial by the negation
of doing neither negation of the affirmative nor not doing, and
written by the word negation.
The word is a tree in the forest, and the truth is a forest.
The affirmative of having done the negation of the denial, and doing
is an affirmative of the affirmative to the affirmative of having
done not doing.
The negation of the denial breaks out become a problem and two cases break out.
This is indistinguishable because of the Asperger logic.
In this case, the suspect takes easy one on feelings.
The examination side stands in a severe situation.
Therefore, it falls in severe torture and it falls into easy feelings.
It flows to water low.
Curettage doesn't go as for the nation.
I do not say that it doesn't go even if going to Yasukuni.
This is that there are circumstances that should take something a
stubborn attitude.
There is a situation that should obstinately defend the self-
convenience.
It is that the third party understands.
Motive for doing such a remark
When it is plain, it is understood that the negation is a confession.
Evidence becomes a problem from the custom that the absolute
authority forces a confession by torture in case of the event.
Because the confession compulsion is destruction of the character,
the phenomenon is surmisable from the outside.
As for a Japanese healthy whether the self is broken whether to
abandon the self, the self is broken.
If the nation made it, the event becomes it from this situation.
In a word, the false criminal becomes the people about all.
The country and the person are broken.
The examination side and the suspect side are broken the character,
and are destroyed.
When the nation is the world of false and hypocrisy, the true culprit
is what.
Trivial, is not it or isn't there everyone well?
It might be no use of being likely to execute it by mistake.
This is a Japanese mind.
Is this sacred Japan?
The Japanese is ..paradox.. alive.
Money is a problem.
Death from overwork solitude death suicide … Pollution medical
treatment damage of crops by chemicals massacre etc.
The false indictment capital punishment … The nursing homicide
patricide etc. do not become problems.
The accident case crime war trouble is a confession of Japan.
Helpless Japan.
There is no something that relies on only money.
やったことをやっていないという否認は、肯定の否認、
やっていないことをやっていないという否認は、否定の否認、
両方とも否認という言葉で書かれる。
言葉は森の木だ、真相は森だ。
やっていないことをやったという肯定は、否定の否認、
やったことをやったという肯定は、肯定の肯定、
問題になるのは、否定の否認、二つのケースが在る。
これはAsperger論理学で区別がつかない。
この場合、容疑者は気持ちの上で、楽な方を取る。
調べ側は、厳しい事態に立つ。
だから過酷な拷問に、楽な気持ちに落ちる。
水が低きに流れることだ。
国家同士となると、そうは行かない。
靖国に、行くとも行かないとも申しません、
これは何か頑なな態度をとらなければならない事情があることだ。
自己都合を頑固に守らなければならない事態がある。
それは第三者に分かることだ。
こういう発言をする動機、
それが明瞭な場合は、否認は自白であることが分かる。
事件の場合は、絶対権力が拷問で自白を強要する習慣から、
証拠が問題になる。
自白強要は、人格の破壊であるから、その現象は外部から推測できる。
自己を放棄しているかどうか、
自己が壊れているかどうか、
ところが、健全な日本人は、自己が壊れている!
この事態から、事件は国家が作ったとなる。
つまり虚偽犯人はすべての国民となる。
国も人も壊れている。
調べ側も、容疑者側も人格が壊れている、壊されている。
国家が虚偽と偽善の世界である時、
真犯人って何だ。
どうでもいいじゃないか、誰でもいいじゃないか。
間違えて死刑にすることがあってもしょうがないんじゃないか。
これが日本心性。
これが神聖日本?
日本人はパラドックスを生きている。
金が問題だ。
過労死孤独死自殺…公害医療薬害大虐殺…
虚偽告発死刑…介護殺人尊属殺人…が問題にならない。
事故事件犯罪戦争障害は日本の自白である!
どうしようもない日本!
金しか頼るものがない。
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