2014年8月21日木曜日
space and time
There is beginning in space.
Neither beginning nor the end is in time.
This is an opinion of Prigogine.
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Science is identified as between space-time.
These differ in a dimension.
Space exists in a time dimension.
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Speed-of-light regularity is having identified between space-time.
This considered it as the human beings' existence world.
However, isn't the speed of light constant?
Aren't no and it human-beings space?
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If Prigogine is followed, a life is in space and a soul is in time.
That is, a soul does not treat a life.
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This is the uncertainty principle of a life and a soul.
A life system is positive feedback and reverse feedback may be materialized in positive feedback.
A soul exists there.
That is, wrong induces a soul.
This is the Confucius theory.
That is, between space-time and time are different dimensions.
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Between space-time and time are different dimensions.
That is, a life and a soul are different dimensions.
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This is the classical examination system for the the government service.
The classical examination system for the the government service induces a soul.
Therefore, there is no soul in the West.
It is because between space-time was identified.
The end of proof.
空間には始まりがある。
時間には始まりも終わりもない。
これがPrigogineの主張である。
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科学は、時空間として、同一化している。
これらは次元が違う。
時間次元に、空間が存在する。
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光速度一定は、時空間を同一化したことである。
これが人類の存在世界とした。
しかし光速度は一定ではないのではないか。
否、それが人類空間ではないか。
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Prigogineに従えば、生命は空間にあり、魂は時間にある。
即ち、魂は生命を扱わない。
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これが生命と魂の不確定性原理である。
生命系は正帰還であり、正帰還の中に、負帰還が成立することがある。
そこに魂が存在する。
即ち、悪が魂を生む。
これが孔子理論である。
即ち、時空間と時間は、異次元である。
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時空間と時間は、異次元である。
即ち、生命と魂は、異次元である。
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これが科挙である。
科挙が魂を生む。
従って、西洋には、魂はない。
時空間を同一化したからである。
証明終わり。
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