2014年8月21日木曜日

space and time

There is beginning in space. Neither beginning nor the end is in time. This is an opinion of Prigogine. * Science is identified as between space-time. These differ in a dimension. Space exists in a time dimension. * Speed-of-light regularity is having identified between space-time. This considered it as the human beings' existence world. However, isn't the speed of light constant? Aren't no and it human-beings space? * If Prigogine is followed, a life is in space and a soul is in time. That is, a soul does not treat a life. * This is the uncertainty principle of a life and a soul. A life system is positive feedback and reverse feedback may be materialized in positive feedback. A soul exists there. That is, wrong induces a soul. This is the Confucius theory. That is, between space-time and time are different dimensions. * Between space-time and time are different dimensions. That is, a life and a soul are different dimensions. * This is the classical examination system for the the government service. The classical examination system for the the government service induces a soul. Therefore, there is no soul in the West. It is because between space-time was identified. The end of proof. 空間には始まりがある。 時間には始まりも終わりもない。 これがPrigogineの主張である。      * 科学は、時空間として、同一化している。 これらは次元が違う。 時間次元に、空間が存在する。 * 光速度一定は、時空間を同一化したことである。 これが人類の存在世界とした。 しかし光速度は一定ではないのではないか。 否、それが人類空間ではないか。      * Prigogineに従えば、生命は空間にあり、魂は時間にある。 即ち、魂は生命を扱わない。 * これが生命と魂の不確定性原理である。 生命系は正帰還であり、正帰還の中に、負帰還が成立することがある。 そこに魂が存在する。 即ち、悪が魂を生む。 これが孔子理論である。 即ち、時空間と時間は、異次元である。        * 時空間と時間は、異次元である。 即ち、生命と魂は、異次元である。 * これが科挙である。 科挙が魂を生む。 従って、西洋には、魂はない。 時空間を同一化したからである。 証明終わり。

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