As for self or a subject, it is seen by present-day not invention but Hikaru Genji.
As a result, it is troubled with loneliness and despair.
It runs in here gorgeously [ it is gorgeous and ].
As a result, society fails.
This program is clearly written to the Tale of Genji.
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Self and a subject are the problems which language made.
Language does not write every day, oscillated and became a lie and delusion.
It was called free.
Virtual reality and extended reality are needed here.
It became increasingly incoherent.
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This is seen by Hikaru Genji.
Such a life makes society incoherent.
For the reason, Hikaru Genji was killed.
This is the Tale of Genji.
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If the Tale of Genji is read by an action and reaction, it will become like this.
The Tale of Genji is thought of 1000 years ago.
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It turns out that it is social destruction to become rich.
There, there is no humanity,
It is full of beautiful music, the fertile world, and delicious entertainment.
It is the world of the reaction of humanity.
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People became so rich that it becomes foolish.
That is, it turns out that it is that the reaction of affluence becomes foolish!
This is reaction reading of the Tale of Genji.
自我とか主体は、現代の発明ではなく、光源氏にそれは見られる。
その結果、孤独と絶望に苦しむ。
ここに絢爛豪華に逃げ込む。
その結果、社会は破綻する。
源氏物語にこのプログラムは明瞭に書かれている。
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自我や主体は、言葉の作った問題だ。
言葉が日常を書くものでなくなく、発振して嘘や妄想になった。
それを自由と称した。
ここに仮想現実や拡張現実が必要になった。
益々支離滅裂になった。
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これは光源氏に見られる。
このような生活は、社会を支離滅裂にする。
その為、光源氏は殺された。
これが源氏物語である。
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源氏物語を、作用と反作用で読むとこうなる。
源氏物語は千年前の思想だ。
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豊かになることは、社会の破壊であることが分る。
そこには人間性はなく、
美しい音楽、豊穣な世界、美味しいご馳走に溢れる。
それは人間性の反作用の世界だ。
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人はバカになるほど豊かになった。
即ち、豊かさの反作用は、バカになることであることが分る!
これが源氏物語の反作用読みである。
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