2012年7月24日火曜日

language is undecidable

Language is conscious unknown by oscillating.
It is the literary language which appeared there.
Reality was painted so that he could understand to feeling.
It is organic functions and humanity.

Japanese literature made this man's essence.
Literature was crystallized into a lie or delusion.

*
Emotional understanding can be responded to neither politics nor economy.
No and a feeling language crystallized politics and economy into a lie or delusion.

Humanism was sublimated to a lie or delusion.

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Since it is oscillating, it is incomprehensible.
It is the literature which finds out a meaning here.

There, there is no man.
The robot of organic functions and humanity was made.

Politics and economy become incomprehensible, so that this explodes.

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Robot feeling, politics, and economy are an action and reaction mutually.
It became a lie and delusion mutually.

Sexual desire industry bloomed here.
The tip is Japanese culture.

*
The reaction of culture is a sexual desire.

The reaction is human culture.

A sexual desire and a human being are the back and front of a coin or a bill.

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Not hiding is evolution and it is dissolution of paradox.
The sexual desire was man's engine.

Gorgeous magnificence was sublimated to sexual desire industry.

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Humanity and a sexual desire are the back and front of a coin, and are the same in self.

It is a Noh play which acts brutality and humanity.
This is the relation between bias and a signal.

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The Yasujiro Ozu movie is a Noh play.
Calmness crystallizes there.

言葉は発振し、意識を不明にする。
そこに現れた文学言語だ。
感情に理解できるように、現実を粉飾した。
それが官能と人情だ。

日本文学はこれを人間のエッセンスとした。
文学を嘘や妄想に結晶した。

         *
感情的理解は、政治や経済に対応不能だ。
否、感情言語は、政治や経済を嘘や妄想に結晶した。

ヒューマニズムを嘘や妄想に昇華した。

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発振しているから意味不明だ。
ここに意味を見出す文学だ。

そこには人間はいない。
官能と人情のロボットを作った。

これが爆発するほど、政治や経済は意味不明となる。

          *
ロボット感情と政治や経済は、互いに作用と反作用だ。
互いに嘘や妄想となった。

ここに性欲産業が開花した。
その最先端が、日本文化である。

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文化の反作用は、性欲である。

その反作用が、人間文化である。

性欲と人間は、硬貨や紙幣の表裏である。

        *
隠さないことは、進化であり、パラドックスの解消である。
性欲は人間のエンジンであった。

絢爛豪華は、性欲産業に昇華した。

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人間性と性欲は、硬貨の表裏であり、自己同一だ。

野獣性と人間性を演技する能楽だ。
これはバイアスとシグナルの関係だ。

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小津安二郎映画は、能楽だ。
そこに静穏が結晶する。

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