2011年4月13日水曜日

richness is poor

Shakespeare and Murasaki Shikibu contoraposition symetry=knew kinematic pair symmetry.
Therefore, wonderful literature was able to be written.

For Jesus, no and no are Jesus.
It has an affair with the immorality.

In richness, poverty and poverty are richness.

*。
Literature with which the structure is not steady is free stimulation and an excitement.
The character is consumed, and this makes money.
It is to consume the person.

The person is made an articles of consumption.
This is moneymaking literature.
The human nature is excluded, and consumed here.

*。
Stimulation and the excitement are the affirmatives of the denial, and the self-destruction.

The exclusion of the human nature is profitable.
There is no pungent as this satisfaction.

It is because of the suicide it self-destroys.

*。
The self-destruction is expressed here, and it overflows in the stimulation of destruction.
This is satan's cake.

Stimulation and excitement without pleasure and the enjoyment either.
This excludes man.
This is a significant point of the self and the man exclusion.

*。
The world where the human race, man, the race, the self, and these intersect is a fixed point.

The present age is the world of stimulation and the excitement where the world in the significant point, that is, person cannot live.
シェークスピアも紫式部も、対偶対称を知っていた。
だから素晴らしい文学を書けた。

イエスはノー、ノーはイエス。
不倫は、不倫される。

豊かさは貧しさ、貧しさは豊かさ。

       *。
構造のしっかりしていない文学は、ただの刺激や興奮だ。
文字を消費し、これが金を作る。
それは人を消費することだ。

人が消耗品とされる。
これが金儲け文学だ。
ここに人間性は排除され、消耗される。

*。
刺激と興奮は、否定の肯定であり、自己破壊である。

人間性の排除は、金になる。
これほど刺激的満足はない。

それは自己破壊、自殺だからだ。

      *。
ここに自己破壊が謳われ、破壊の刺激に溢れる。
これが悪魔のお菓子だ。

喜びも楽しみもない刺激と興奮。
これは人間を排除する。
これが自己や人間排除の特異点だ。

*。
人類や人間、民族や自己、これらが交わる世界が、不動点だ。

現代は特異点の世界、即ち、人の住めない刺激と興奮の世界だ。

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