The more it trusts in God, the more it meets god's trial.
It is a problem of Job.
The more it believes, the more
That is, there are two believed whats, and it is not possible to prove by the Godel's incompleteness theorem.
Or, if it is believed to believe, it is an oscillation, it is not possible to solve, and it makes it.
*。
God's trial was a lie and a delusion.
It makes it to cannot the exclusion of the trial because of the delusion it, and the decision.
It is an affirmative of the self-denial, and self-destruction.
*。
It is to overcome any trial.
Still, let's say Jesus.
It is Viktor Frankl's idea.
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However, the trial of the trial is an oscillation, and it is not possible to prove by the Godel's incompleteness theorem.
It is to overcome any trial.
When it is assumed to be a trial, it becomes amusing.
Is the trial to me excluded, and does the trial to me enter all trials?
It gradually becomes amusing.
*。
When you use kinematic pair symmetry theory
Jesus might have given birth to the trial to homicide national Israel.
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When you use the Murasaki Shikibu thought
It is set not to request the rising in the world promotion as an initial condition.
The success story was how to make the hell.
The reality proves it.
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The unexpectedness occurs when prosperity requests the long life.
The opposite world arises if it thinks by kinematic pair symmetry.
The success story was an oscillation.
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The success and happiness were satan's cakes.
The human race was enticed by the satan hell.
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Japan also meets the trial.
To think this to be a trial to satan's cake and to eat.
One it is variety
This is a presence of mind.
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The family was lost, everything was lost, and only the debt remained.
There is a person who became orphan, too.
Still, it is not possible to die.
Does this live?
*。
The symmetry of the death is a life.
The symmetry of the life is a death.
Will it be "Usually. "?
*。
Everyone it is rare, and dying is one person according to the family.
Will this be person's starting point?
神を信じれば信じるほど、神の試練に会う。
ヨブの問題だ。
信じれば信じるほど、
即ち、信じることが二つあり、ゲーデルの不完全性定理で証明不能だ。
或いは、信じることを信じれば、それは発振であり、解決不能にすることだ。
*。
神の試練とは、嘘や妄想であった。
妄想だから、試練を排除し、決定不能にする。
自己否定の肯定であり、自己破壊だ。
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どんな試練も克服するためにある。
それでもイエスといおう。
ビクトール・フランクルの考えだ。
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だが試練の試練は、発振であり、ゲーデルの不完全性定理で証明不能だ。
どんな試練も克服するためにある。
それを試練とするとおかしくなる。
自分への試練を除く、すべての試練に自分への試練は入るか。
だんだんおかしくなってくる!
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対偶対称理論を使うと、
試練にイエスといったことが、殺人国家イスラエルを生んだのではないか。
*。
紫式部思想を使うと、
立身出世を求めないことが、初期条件として設定される。
成功物語は、地獄の作り方であった。
現実がそれを立証している。
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繁栄は長寿を求めると、とんでもないことが起きる。
対偶対称で考えれば、その逆の世界が生まれる。
成功物語は、発振であった。
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成功や幸福は、悪魔のお菓子であった。
悪魔地獄に人類は釣られた。
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日本も試練に会っている。
これを試練と考えることは、悪魔のお菓子と食べることだ。
いろいろあることの一つ、
これが平常心というのかもしれない。
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家族を失い、すべてを失い、借金だけが残った。
孤児になった人もいる。
それでも死ねない。
これが生きるということなのだろうか。
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死の対称は生である。
生の対称は死である。
それが「普通」のことなのだろうか。
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誰もが家族によってまれ、
死ぬときは、一人である。
これが人の原点なのだろうか。
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