A lot of priests were introduced to China from Japan, and the Buddhism was trained.
A lot of priests came from China.
However, nobody did the government system to learning.
*。
Why did the government system infiltrate?
There is a person who said unpleasant analects of confucius to learning.
*。
Then, analects of confucius introduced the government system into the Buddhism.
Kinematic pair symmetry of the Buddhism and analects of confucius was a government.
The Buddhism, analects of confucius, and the Chinese book are learnt.
Then, the kinematic pair symmetry is learnt together.
*。
When it is done that it is good, it is done that it is bad.
It is not importable ..only good...
There is good bad [ikoto] for a pure crystal made there.
Both are put together.
*。
Kinematic pair symmetry cannot be separated.
This is how to create the culture.
日本からはたくさんの僧侶が中国にわたり、仏教を修行した。
中国からもたくさんの僧侶が来た。
だがお上システムを学びに行った人はいない。
*。
どうしてお上システムが浸透したのか。
いや論語を学びにいった人はいる。
*。
すると仏教は論語が、お上システムを導入した。
仏教や論語の対偶対称が、お上であった。
仏教や論語や漢籍を学ぶ。
するとその対偶対称も、一緒に学ぶ。
*。
いいことをすると、悪いこともする。
いいことだけを輸入できない。
そこに作られる純結晶に、いいこと悪いことが入っている。
両方一緒に入れるのだ。
*。
対偶対称を切り離すことは出来ない。
これが文化の創り方だ。
0 件のコメント:
コメントを投稿