The paradox is Kierkegaard.
Relation that relation relates to relation.
There are a negative feedback and a positive feedback in this.
*。
For instance, law system that law makes law law.
This is an oscillation, and self-destruction.
It is a relation that justifies the denial of the self.
The nation became the subject of evil by the law.
*。
There is no problem if the law controls by conscientious the good sense.
Because the law doesn't have conscientious the good sense, the law is an oscillation.
That is, the law is an affirmative of the denial of the law.
That is, the law destroys the nation.
*。
Because the word is used two times as for the law that depends on the word, it is not possible to prove.
Isn't the law a justice or a justice?
If it is a justice, it can be proven.
If it is evil, it can be proven.
These sentences are contradicted, and the law is only a delusion and exists.
Only when excluding it because it is a delusion, it approves.
That is, the law is a lie and a delusion.
*。
Only when controlled by conscientious the good sense, the law is meaning [wotsu] ..
Conscientious the good sense must be early to the law.
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The law cannot be shown in the word.
The law became the subject of evil at time that showed.
This is making of the law-abiding country to the hell.
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The law was satan's cake.
パラドックスはキルケゴールである。
関係が関係自身に関係する関係。
これには負帰還と正帰還がある。
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例えば、法律が法律自身を法律にする法システム。
これは発振であり、自己破壊である。
自己の否定を正当化する関係だ。
法によって国家が悪の主体となった。
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法が良心良識で制御するなら問題はない。
法には良心良識はないから、法は発振である。
即ち、法は法の否定の肯定である。
即ち、法は国家を破壊する。
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言葉に依存した法律は、言葉が二度使われるので、証明不能である。
法は正義か正義でないか。
もし正義ならそれを証明できる。
もし悪ならそれを証明できる。
この文章は矛盾しており、法は妄想でしかない。
妄想であるから、排除する時だけ、成立する。
即ち、法は嘘や妄想である。
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法は良心良識で制御されたときだけ、意味をつ。
良心良識が法に先行していなくてはならない。
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法は言葉で表せない。
現した時から、法は悪の主体となった。
これが法治国家の地獄化だ。
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法は悪魔のお菓子であった!
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