2010年10月12日火曜日

good feeling is exclusion of life

Good feelings are to make the conceit in the life, and it is excluded the life and consists.

Good feelings are affirmatives of the denial of the life.
This is no [ta] character.
That is, the life cannot be shown by the character.

*。
There is no life there when good feelings are made a character.
That is, sentences and lives are intercepted by the indeterminacy principle.

Good feelings and the life are another dimensions.

*。
Good feelings are the one having extracted it from the vital phenomenon.
At that time, the life doesn't exist.

Good feelings are shams that kill and made the life.

*。
The nation and literature are the worlds of the replica.
Therefore, it is possible to decorate it variously.

Person's life is not here.

*。
The replica is the world where the life was killed and made.
Then, it became rich, and it became a long life.

And, it is a replica of good feelings though good feelings are requested.
There is no life of the person there.

That is, industry is a homicide and a burglar.

*。
Richness and the long life are unnecessary for the life.

The person killed the life by industry.

*。
This is richness of the nation and literature.
It is the world where it was obtained by denying the life.

*。
Quantum mechanics clarified an internal structure of the man spirit.

The long life and richness are Euclid &newton systems.

It doesn't exist in the man spirit.

*。
The person finally reached the life at last.

*。
This is power of the Godel's incompleteness theorem.
However, Murasaki Shikibu knew it.

*。
The long life or richness is a replica, and is stimulation it alone, and doesn't have the satisfaction.

It is the world not satisfied no matter how this does, and the world that ends by finally getting exhausted.
It was a meaning of the long life and richness.

良き心地は、命の中に、いい気分を作ることであり、
それは命を排除して成り立つ。

良き心地は、命の否定の肯定である。
これが不立文字である。
即ち、命は文字で表せない。

*。
良き心地を文字化した時、そこに命はない。
即ち、文章と命は不確定性原理で遮断されている。

良い心地と命は別次元である。

     *。
良き心地は、生命現象から析出したものである。
その時、命は存在しない。

良き心地は命を殺して作った、まがい物である。

*。
国家や文学は、模造品の世界だ。
だからいろいろ装飾が出来る。

ここに人の命はない。

*。
模造品は命を殺して作った世界だ。
そこで豊かになり、長寿となった。

そして良き心地を求めるが、それは良い心地の模造品だ。
そこに人の命はない。

即ち、産業は殺人と強盗である。

   *。
命に豊かさや長寿はいらない。

人は産業により、命を殺したのだ。

*。
これが国家や文学の豊かさだ!
それを命を否定して得られた世界だ。

*。
量子力学は人間精神の内部構造を明らかにした。

長寿や豊かさは、ユークリッド&ニュートン系のことだ。

人間精神の内部にはそれは存在しない!

*。
やっと人は生命に辿り着いた。

    *。
これがゲーデルの不完全性定理の威力だ。
だが紫式部はそれは知っていた。

*。
長寿とか豊かさは、模造品であり、
刺激だけで、満足はない。

これがいくらやっても満足しない世界であり、
遂に疲れきることで終わる世界だ。
それが長寿と豊かさの意味であった。

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