Though the true, the good and the beautiful was unquestionable for the philosopher it
It was destroyed and daily life of daily life of people was destroyed when getting off.
Not the dweller but and the reality disappeared in the person.
The person came to be able to do the with one's own way here.
The person got drunk on this sense of relief and the sense of well-being.
This only was an actual lie, was a delusion, and existed.
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The high-industrialized society is the world where it is called virtual reality, and the person lives in the lie and the delusion.
The character was lost here in daily life, and stability and order were lost.
It indulges freely of the desire, and the emotion can be designed freely.
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That is, the paradox was oscillated.
Enhancing was nothing but here, and it fell into the affirmative of the denial of the human nature.
Man emanated.
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The renormalization theory of ..length.. [no] was needed to recover man here in the morning.
Everything was assumed to be 0, and trying to live was needed.
That is, it came to have to convert it from emanation system = positive feedback into the negative feedback system.
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The person should reshuffle it from the paradox oscillation system to the negative feedback system.
This is a shift from the national Ptolemaic theory to the man Copernican theory.
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Be to finish the person with one's own way, and it to contradict in the with one's own way.
That is, it is an affirmative of the man denial.
The person became the brute, the hungry demon, and a devil.
This is the realities of the state power.
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The recovery of the human nature is a recovery of the reality.
The movie in Asia is recovering the character by Yasujiro Ozu in daily life.
The character was needing rediscovered in ..[shinai].. daily life literature and the story.
Literature and the story were the worlds of the lie and the delusion.
That is, there is no life there.
The person was indulging to the lie and the delusion.
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Is literature true or a delusion?
It is not possible to prove.
If literature is true, literature can be proven to be no delusion.
Because the delusion and the truth have received it, it is not possible to prove.
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Literary damage and national damage
When this sees them from both sides of the inside and outside, the essence can be understood.
The child is not permitted to be permitted by the adult.
The child lives in the lie, and the adult lives in the truth.
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The art and literature of Europe seems to have found the truth from the lie.
It was The Tale of Genji.
The truth of the truth becomes the field of the lie.
The truth of the truth is made in the field of the lie.
This was person's way of life.
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That is, this is a cancellation of the paradox.
The true, the good and the beautiful oscillated the paradox.
If the human race does, the rationality is ruined in the amount that the philosopher does.
真善美は、哲学者には問題なかったが、
それが人々の日常の降りてくると、日常が破壊された。
人は生活者でなくなり、現実が消えた。
ここに人は好き勝手が出来るようになった。
人はこの解放感と幸福感に酔った。
これが現実には、嘘や妄想でしかなかった。
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高度産業社会は、仮想現実と称して、人が嘘と妄想を生きる世界だ。
ここに日常性を失い、安定性や秩序をなくした。
欲望の自由に耽り、喜怒哀楽は自由に設計できる。
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即ち、パラドックスを発振させた。
ここにはただ拡張があるばかりで、人間性の否定の肯定に陥った。
人間が発散した。
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ここの人間を回復するには、朝永のくりこみ理論が必要になった。
すべてをゼロとし、生き直しが必要になった。
即ち、発散系=正帰還から、負帰還系に変換しなくてはならなくなった。
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人はパラドックス発振系から、負帰還系に異動しなければならない。
これが国家天動説から、人間地動説への移行だ。
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人は好き勝手できるが、それは好き勝手に矛盾することだ。
即ち、人間否定の肯定だ。
人は畜生・餓鬼・鬼畜となった。
これが国家権力の実態だ。
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人間性の回復は、現実の回復だ。
アジアの映画は、小津安二郎により、日常性を回復しつつある。
文学や物語を必要しない日常性が再発見された。
文学と物語は、嘘と妄想の世界であった。
即ち、そこには生活がない。
人は嘘や妄想に耽っていた。
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文学は真実か妄想か。
証明不能。
もし文学が真実であるなら、文学は妄想でないことが証明できる。
妄想と真実が、被っているから、証明不能である。
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文学被害、国家被害、
これはそれらを表裏両面から見ると、その本質が理解できる。
子供の許されることも、大人には許されない。
子供は嘘を生き、大人は真実を生きる。
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ヨーロッパの文芸は、嘘から真実を見出したようだ。
それは源氏物語であった。
嘘の畑に、真実の実がなる。
嘘の畑に、真実の実を作る。
これが人の生き方であった。
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即ち、これがパラドックスの解消である。
真善美は、パラドックスを発振させた。
哲学者がやる分には合理でも、人類がやると、破滅となる。
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