Japan did the burnout.
The one wanting it is already lost.
Worldly desires have withered.
*。
The effect, the environment, and the relation of the industrial structure became problems from the thing in the world.
The mono-making changed into the system making.
Japanese music is in a left brain.
The Japanese was making the thing from a left brain.
When the world systematizes it, it is not possible to systematize it with a left brain.
*。
A Japanese characteristic is envy and abhorrence.
It is a competition and revenge.
It doesn't become a system in how much [konekuri] place in which it turned ..this...
It is destroyed.
It becomes only an affirmative of the denial of the system.
*。
It was possible to catch up, and it became impossible to correspond being possible to outstrip.
What is the Japanese culture?
It is pure intuition, simplicity, and a self-identification.
This music can do nothing but be played.
*。
What is the Japanese?
This is asked.
The age of the mimicry ended.
*。
It tries to wrap the world by the Japanese culture.
It is a true nature of the problem.
The culture of pure intuition, simplicity, and the self-identity is progressed to the world.
*。
The world is made at the world and the intersection of Japan.
This eats entropy.
*。
The world changed from the dissipative system for energy into the entropy negative feedback relation.
This is the man Copernican theory.
日本はバーンアウトした。
もう欲しいものはなくなった。
物欲は枯れた。
*。
世界も、モノから、産業構造の効果やその環境やその関係が問題になった。
モノ作りは、システム作りに換わった。
日本人の音楽は、左脳にある。
日本人は左脳でモノを作っていた。
世界がシステム化したとき、左脳でシステム化は出来ない。
*。
日本人の特性は、嫉妬と憎悪である。
それは競争と復讐である。
これをいくらこねくり回したところで、システムにはならない。
それを破壊する。
それはシステムの否定の肯定にしかならない。
*。
追いつけ、追い越せで対応不能となった。
日本文化とは何か。
純粋直観とシンプルと自己同一化だ。
この音楽を奏でるしかない。
*。
日本人とは何か。
これが問われている。
物まねの時代は終わった。
*。
世界を日本文化で包み直す。
それが問題の本質だ。
世界に純粋直観とシンプルと自己同一性の文化を展開する。
*。
世界と日本の交点に、世界を作る。
これがエントロピーを食べることだ。
*。
世界はエネルギーの散逸系から、エントロピーの負帰還関係に変わったのだ。
これが人間地動説だ。
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