The first theorem.
Does not the god exist?
There are the one said existence and something said that it doesn't
exist.
It is not possible to decide it.
A sentence correct by nothing but one : here.
The god might exist, and might not do.
The second theorem.
Assuming that the god exists is no contradiction.
However, the no contradiction is not proven.
It cannot be said that there is contradiction though there is no contradiction.
The god cannot say that he is not even in case of being.
The god is a vanishing point.
The one doesn't exist though it exists in the vanishing point.
*。
Let's calculate by the Haidegar function.
The god is a possibility to say that the god cannot exist.
That is, the god is a vanishing point.
*。
Let's calculate by the Abecoufsa function.
The god and the absolute authority consist of the one said it is and
the one said it not is the god, can exchange existence and no
existence, and are the drainage devices that eat a bit of god's
justice by the mouth by the power justice to achieve the perfect
crime by being able to exchange by credit, and using a completely
imperfect law system, mix by the stomach, take the necessity, and
excrete garbage as excreta.
第一定理。
神が存在するかしないか。
存在すると言うもの、存在しないと言うものがいる。
決定不能である。
ここで唯一つ正しい文は、
神は存在するかもしれないし、しないかもしれない。
第二定理。
神が存在するとすることは無矛盾だ。
だがその無矛盾は証明されない。
矛盾はないが、矛盾があるとも言えない。
神はいるともいないとも言えない。
神は消点であって、
消点に存在するが、そのものは存在しない。
*。
ハイデガー関数で計算しよう。
神は神の存在不可能と言う可能性である。
即ち、神は消点である。
*。
安部公房関数で計算しよう。
神はいると言うものといないと言うものからなり、
存在と不存在は交換可能であり、
神と絶対権力は、信用貸しで両替可能であり、
完全に不完全な法システムを用い、
その完全犯罪を達成するために、
権力正義が神の正義を口で食い散らかし、
胃袋で、混合し、
必要をとって、ゴミを糞尿として排泄する下水装置。
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