Don't speak by assumption.
Not proving does not exist.
That is, truth unknown is not carried out.
*
It is a conventional line of argument of the policeman of the spot in Japan.
Don't talk by assumption.
And it continues.
It does not become an incident to that extent then.
*
Is there any proof from the start at the time of an incident?
That is, people are killed, and it builds and is an incident for the first time.
It is not an incident if not killed.
*
This is an okami=state line of argument.
This is the Tokyo Electric Power line of argument.
*
The dead person has not come out by a nuclear power plant disaster.
A nuclear power plant disaster is not an incident.
That is, don't say a thing by assumption.
*
A nuclear power plant disaster is an unexpected thing.
That is, it is national responsibility.
Then, to what kind of wind is the responsibility taken?
*
A state and Toden are irresponsible.
A state takes all the responsibility.
Because it is unexpected.
*
okami=state is unexpected.
okami=state does not exist!
*
That is, Japan is oscillated.
It is alive in incoherence of thought.
*
This is the paradox of self-reference.
That is, a state is taken to a table and people are taken on the reverse side.
And this is made to cross.
*
A state and people are the relation between an action and reaction.
But if Mebius is taken, neither a state nor people exist.
What not existing exists.
That is, Japan is a lie and delusion.
*
This is a fundamental problem of Japan.
That is, it is a problem of the Emperor, inner Mother, or mother complex.
Japan throws up the problem of the origin and exists.
*
But the spirit which is present in words exists.
The problem of the spirit which is present in words and existence is not arranged.
This oscillates, and it is incomprehensible and is alive.
This is existence of Japan.
This is the instinct of the death of a banzai rush and an honorable death.
This is a Japanese way of life!
*
This escape is that people have responsibility in life, and is living meaningful life.
想定で発言するな。
実証されていないことは存在しない。
即ち、真偽不明は存在しない。
*
日本の現場の警察官の常套論法だ。
仮定で話をするな。
そして続く。
その程度では事件にならない。
*
事件の時、始めから証拠があるのか。
即ち、人が殺されたて、初めて事件だ。
殺されなければ、事件ではない。
*
これがokami=state論法だ。
これが東京電力論法だ。
*
原発事故で、死人は出ていない。
原発事故は事件ではない。
即ち、想定でものを言うな。
*
原発事故は、想定外のことだ。
即ち、国家の責任だ。
ではどういう風に責任を取るのか。
*
国家にも東電にも、責任はない。
国家がすべての責任を取る。
それは想定外だから。
*
okami=stateはこそ、想定外だ。
okami=stateは存在していない!
*
つまり日本は発振している。
支離滅裂を生きている。
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これが自己言及のパラドックスだ。
即ち、国家を表、国民を裏にとる。
そしてこれを交わらせる。
*
国家と国民は作用と反作用の関係だ。
だがメビウスを取ると、国家も国民も存在しない。
存在しないものが、存在する。
即ち、日本は嘘や妄想である。
*
これが日本の根本問題だ。
即ち、天皇やインナー・マザーやマザー・コンプレックスの問題だ。
日本は根源の問題を放り出して存在する。
*
だが言霊は実存する。
言霊と実存の問題が整理されていない。
これが発振し、意味不明で生きている。
これが日本の実存である。
これが万歳突撃と玉砕の死の本能だ。
これが日本人の生き方だ!
*
この脱出は、
人が人生に責任を持つことであり、
意味のある人生を生きることだ。
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