About the self-convenience, Japan is the with one's own way people.
However, the instruction of the government is absolute.
The supreme court does and all judges do so all together as for table 5 difference constitutional.
There is no disorder at all.
The instruction is not here.
People determined it by oneself though there was no instruction due to the event of the length of garrison troops of Okinawa.
The Prime Minister Tojo ordered it not to become a captive most.
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There is no thought of the contract in Japan.
However, there is thought of the instruction.
People are ..intention of the government.. suspicious when there is no instruction.
This is a governmental good theory.
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People are suspicious. the intention of the government
Then, the meaning is interpreted according to the self-convenience.
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People who believe the constitution here insist on human rights.
However, there are no these kind of things.
It is disregarded though it multiplies by the trial.
And, they are made an anti-national lobby group.
*。
It is only a national citizen movement group the nation, and the kinematic pair.
And, the nation can execute an anti-national group.
A not under one police' thumbs is owners of anti-national thought, good-for-nothing in the country, and it becomes the one to be executed.
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This is thought of an innocent capital punishment.
They are insolent people in the police who do not obey the instruction of unrelenting, that is, the police.
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The police are with one's own way [surunoda].
Then, they are executed.
The instruction is not here.
The one not acting against the police instruction is a maximum penalty.
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This is a Japanese system.
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With one's own way [suru] ..instruction of the government.. suspicious. the Japanese
It is with one's own way [shiteiru].
Only the person in question understands it.
However, it is an innocent capital punishment against the nation.
This is a governmental good theory.
日本は自己都合の、好き勝手世間である。
但し、お上の命令は絶対である。
最高裁が五表格差合憲といえば、全裁判官は一斉にそうする。
全く乱れはない。
ここに命令はない。
沖縄の守備隊長事件でも、命令はなかったが、人々は自決した。
最も東条首相は、捕虜になるなと命令した。
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日本に契約の思想がない。
だが命令の思想はある。
命令がない場合は、人々はお上の意向を、勘ぐるのだ。
これがお上性善説だ。
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お上の意向を人々は勘ぐる。
そこで自己都合に合わせ、意味を解釈する。
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ここで憲法を真に受ける人々は、人権を主張する。
だがそんなものはない。
裁判に掛けるが、無視される。
そして彼らは、反国家的圧力団体とされる。
*。
それは国家が国家的市民運動団体であり、その対偶に過ぎない。
そして国家は反国民団体を、死刑にすることが出来る。
警察の言いなりにならないものは、反国家思想の持ち主であり、
国の役立たずであり、死刑にすべきものとなる。
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これが無実死刑の思想だ。
彼らは警察に言いなりにならない、
即ち、警察の命令に従わない不届き者だ。
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警察も好き勝手するのだ。
そこで彼らを死刑にするのだ。
ここに命令はない。
警察命令に逆らわないものは、極刑だ。
*。
これが日本システムだ。
*。
日本人はお上の命令を勘ぐりながら、好き勝手する。
何を好き勝手しているのだろう。
それは本人にしか分からない。
だが国家に逆らうと無実死刑だ。
これがお上性善説だ。
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