2016年2月18日木曜日
the sentiment without the impression
The special quality of the Murasaki Shikibu 31-syllable Japanese ode and the Matsuo Basho haiku is that there are no impressions.
Or an impression is the feeling western culture invented.
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It's because there are no impressions, that Yasujiro Ozu movie is estimated highly in the world.
A sophisticated sentiment is there.
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An impression is the case that Goethe and Beethoven produced.
This was refined by a movie in today.
The humanity was contorted a television and a movie.
There isn't daily life there.
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An extraordinary impression is daily destruction.
This is a law of an action and reaction.
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An impression destroyed the nature daily.
Daily dramatization is daily destruction.
An impression is destruction of tolerance.
This is a law of an action and reaction.
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Distraction and destruction are as a result of the destruction of tolerance.
This is a law of an action and reaction.
At the end of proof.
紫式部和歌や松尾芭蕉俳句の特性は、感動がないことである。
即ち、感動は西洋文化が生みだした感情である。
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小津安二郎映画が世界で高く評価されているのは、感動がないからである。
そこには洗練された情操がある。
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感動は、ゲーテやベートーベンが、生み出したことである。
これが現代では映画に洗練された。
テレビや映画で、人間性が歪められた。
そこには日常がない。
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非日常の感動は、日常の破壊である。
これが作用と反作用の法則である。
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感動は日常性を破壊した。
日常のドラマ化こそ日常の破壊である。
感動は、耐性の破壊である。
これが作用と反作用の法則である。
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狂気と破壊は、耐性の破壊の結果である。
これが作用と反作用の法則である。
証明終わり。
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