2016年1月27日水曜日
economy the impression
Is there something you want?
Twenty years ago were to settle down and have the home electronics with a car, and desire was achieved.
*
The house where mankind live is necessary.
Food is necessary.
These are a living necessity.
*
The luxury is unnecessary.
This is a scalar system.
In the long run the impression is unnecessary.
When an impression is cross-examined, it's to human suicide.
This is a law of an action and reaction.
At the end of proof.
*
An impression is discrimination.
Abundance was formed poorly.
*
mankind depended on unemployment and poverty for luxury economy.
This is a law of an action and reaction.
This converges on human extinction.
At the end of proof.
何か欲しい物はあるか。
二十年前は家を持ち、自動車を持ち、家電を持つことで欲望は達成された。
*
住む家は必要である。
食べ物は必要である。
これらが生活必需品である。
*
奢侈は不必要である。
これがスカラー・システムである。
結局、感動は不必要である。
感動を追及すると、人類自殺に至る。
これが作用と反作用の法則である。
証明終わり。
*
感動は差別であり、
豊かさは貧困に成立した。
*
奢侈の経済は、失業と貧困に依存した。
これが作用と反作用の法則である。
これは人類絶滅に収束する。
証明終わり。
登録:
コメントの投稿 (Atom)
0 件のコメント:
コメントを投稿