2016年1月27日水曜日

economy the impression

Is there something you want? Twenty years ago were to settle down and have the home electronics with a car, and desire was achieved. * The house where mankind live is necessary. Food is necessary. These are a living necessity. * The luxury is unnecessary. This is a scalar system. In the long run the impression is unnecessary. When an impression is cross-examined, it's to human suicide. This is a law of an action and reaction. At the end of proof. * An impression is discrimination. Abundance was formed poorly. * mankind depended on unemployment and poverty for luxury economy. This is a law of an action and reaction. This converges on human extinction. At the end of proof. 何か欲しい物はあるか。 二十年前は家を持ち、自動車を持ち、家電を持つことで欲望は達成された。               * 住む家は必要である。 食べ物は必要である。 これらが生活必需品である。 * 奢侈は不必要である。 これがスカラー・システムである。 結局、感動は不必要である。 感動を追及すると、人類自殺に至る。 これが作用と反作用の法則である。 証明終わり。                  * 感動は差別であり、 豊かさは貧困に成立した。 * 奢侈の経済は、失業と貧困に依存した。 これが作用と反作用の法則である。 これは人類絶滅に収束する。 証明終わり。

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