2015年8月10日月曜日
character of War God
The character of the war god is to win the quarrel.
This is the character of the world conquest.
*
The United States looks for a weak partner, this, a quarrel, rhey try to overcharge and win.
But a partner was the life.
they make the life extinct.
*
This didn't succeed.
mostly, a soldier doesn't request to make a partner destroy completely.
Even if he kill one another, a soldier refuses to destroy the life.
*
The extinction of the life is different from bloodshed in the dimension.
This is a program of a god.
Even if we kill one another, a god can't be killed.
*
A vector doesn't understand this.
When going out of the scalar, anger of a god shows.
A god can't be killed.
This is scalar.
At the end of proof.
戦争神の正体は、喧嘩に勝つことである。
これが世界制覇の正体である。
*
アメリカは、弱い相手を探し、これに喧嘩を吹っ掛け、勝とうとする。
だが相手が生命となった。
生命を全滅させる。
*
これは成功しなかった。
即ち、大体、兵士は相手を全滅させることを求めない。
殺し合いをしても、命を破壊することは兵士が拒絶する。
*
殺し合いと生命の全滅は、次元が異なる。
これが神のプログラムである。
殺し合いしても、神は殺せない。
*
ベクトルには,これが分らない。
スカラーを出れば、神の怒りが現れる。
神は殺せない。
これがスカラーである。
証明終わり。
登録:
コメントの投稿 (Atom)
0 件のコメント:
コメントを投稿