2015年5月10日日曜日
jastice and virtue
There is justice in an euclidean space.
Goodness is statistical probabilistic event of non-Euclid.
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When the justice was pursued, exclusion of vice was needed, and that wasn't made of a law.
Death penalty abolition is affirmation of denial of a law.
This is also an impossible problem and is also denial of a law system.
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A Western way was also shifted to non-Euclid.
In the long run there are vice and goodness in the life.
This is non-euclidean space.
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Rational absolute goodness didn't exist.
Even if goodness is pursued as an ideal by all means, that isn't obtained.
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The life to which God gave a good man and a bad person.
The person who becomes a soul and the person who won't be are here there.
This is the existence structure of the human race.
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It's the life to which God gave a good man and a bad person and exists in the life here.
The modal Western countries where vice is excluded don't stand up.
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A Western way excluded a Western way.
This is a law of an action and reaction.
At the end of proof.
正義はユークリッド空間にあり、
善は非ユークリッドの統計確率現象である。
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正義を追求すると、悪の排除が必要となり、法律でそれが出来なかった。
死刑廃止は、法律の否定の肯定である。
これは不可能問題でもあり、法律体系の否定でもある。
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西洋法も、非ユークリッドに移行した。
結局、命に悪も善もない。
これが非ユークリッド空間である。
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理性の絶対善は存在しなかった。
絶対善を理想として追求しても、それは得られない。
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善人も悪人も、神の与えた生命である。
そこには魂になる人とならない人がいる。
これが人類の存在構造である。
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善人も悪人も、神の与えた命であり、ここに生命は存在する。
悪を排除する西洋法は、成り立たない。
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西洋法は、西洋法を排除した。
これが作用と反作用の法則である。
証明終わり。
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