2015年5月10日日曜日

jastice and virtue

There is justice in an euclidean space. Goodness is statistical probabilistic event of non-Euclid. * When the justice was pursued, exclusion of vice was needed, and that wasn't made of a law. Death penalty abolition is affirmation of denial of a law. This is also an impossible problem and is also denial of a law system. * A Western way was also shifted to non-Euclid. In the long run there are vice and goodness in the life. This is non-euclidean space. * Rational absolute goodness didn't exist. Even if goodness is pursued as an ideal by all means, that isn't obtained. * The life to which God gave a good man and a bad person. The person who becomes a soul and the person who won't be are here there. This is the existence structure of the human race. * It's the life to which God gave a good man and a bad person and exists in the life here. The modal Western countries where vice is excluded don't stand up. * A Western way excluded a Western way. This is a law of an action and reaction. At the end of proof. 正義はユークリッド空間にあり、 善は非ユークリッドの統計確率現象である。       * 正義を追求すると、悪の排除が必要となり、法律でそれが出来なかった。 死刑廃止は、法律の否定の肯定である。 これは不可能問題でもあり、法律体系の否定でもある。 * 西洋法も、非ユークリッドに移行した。 結局、命に悪も善もない。 これが非ユークリッド空間である。          * 理性の絶対善は存在しなかった。 絶対善を理想として追求しても、それは得られない。 * 善人も悪人も、神の与えた生命である。 そこには魂になる人とならない人がいる。 これが人類の存在構造である。           * 善人も悪人も、神の与えた命であり、ここに生命は存在する。 悪を排除する西洋法は、成り立たない。 * 西洋法は、西洋法を排除した。 これが作用と反作用の法則である。 証明終わり。

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