2013年3月24日日曜日
devilish sweets industry
Much mass production aims at what selling.
But mentally, it is with a pro, a maniac, and the public.
Industry runs after mass production products.
That is, it is mass production.
Then, budget prices are called for.
That is, cheap labour is called for.
*
The paradox of a high thing and budget prices is produced here mentally.
The media cannot respond to this paradox.
*
There is a large-sized newspaper in Japan.
Japan sells, if it shouts, it is beautiful.
Those who read except for it, those who follow beautiful delusion.
They are still lumps.
*
But the best seller broke.
The thing which the public sees differs from what a pro sees.
Television and a book finished their public days.
*
The Internet is seen free.
But which is a tip?
It is not detected easily.
*
What is often read is not an intellectual tip.
It is outdated if it sets focusing on it.
What many people understand is outdated.
*
Intellect was torn apart.
This is also schizophrenia.
This is the human-beings mental disease age.
*
It is a best seller which kills and consumes people's soul.
The best seller sells the risk!
The world of the good feeling is already finished.
*
A best seller is a destroyer.
Mass production products destroyed the world!
Global environment was destroyed and man's soul was degraded.
This direction becomes money!
*
This paradox must be recognized.
This is a dissolution problem of paradox.
マスプロは、沢山売れるものを狙う。
だが知的には、プロとマニア、そして大衆とある。
工業は、マスプロ製品を追う。
即ち、大量生産だ。
すると低価格が求められる。
即ち、低賃金労働が求められる。
*
ここに知的に高いものと低価格のパラドックスが生まれる。
メディアはこのパラドックスに対応できない。
*
日本には大新聞がある。
日本は美しいと叫べば、売れる。
それを除いて読む人、美しい妄想を追う人。
それらが未だ一塊だ。
*
だがベストセラーが割れた。
プロが見るものと、大衆が見るものは違う。
テレビも本も、大衆時代は終わった。
*
インターネットは、ただで見られる。
だが先端はどれか。
容易に検出されない。
*
よく読まれるものは、知的先端ではない。
それを中心にすえると、時代遅れだ。
多くの人が、分るものは、時代遅れだ。
*
知性が切り裂かれた。
これも統合失調症だ。
これが人類精神病時代だ。
*
人の精神を、殺して食うベストセラーだ。
ベストセラーは、リスクを売っている!
既に良き心地の世界は終わっている。
*
ベストセラーは、破壊者だ。
マスプロ製品は、世界を破壊した!
地球環境を破壊し、人間の精神を劣化させた。
この方がマネーになる!
*
このパラドックスを認識しない訳にいかない。
これがパラドックスの解消問題だ。
登録:
コメントの投稿 (Atom)
0 件のコメント:
コメントを投稿