2012年10月14日日曜日
ideographic and phonetic
The phonogram reached formal logic.
The ideographic character raised pure intuition.
Both composition was performed in Japan.
East-and-west composition became a vector product.
That is, a meaning is denoted by mathematics.
*
Can Japan be dressed in the West stylishly?
Can Japan be dressed in Western Europe stylishly?
Japan is rewrapped in the West.
Western Europe is rewrapped in Japan.
This is equivalent from symmetry.
*
There was introduction language.
This is a formal language.
There was an introduction meaning.
This is pure intuition.
He could come, and got married and child was born.
This is the self-identification of Western Europe and Japan.
*
It is of the same type as Islam.
What begins from a form, the thing which begins from a meaning, and this are vectors.
The life and the soul were vectors.
It is the Islamic world.
Islam is the Schrodinger equation.
表音文字は、形式論理に到達した。
表意文字は、純粋直観を育てた。
両者の合成が、日本で行われた。
東西合成が、ベクトル積になった。
即ち、意味を数学で表す。
*
日本は西洋を着こなせるか。
西欧は日本は着こなせるか。
日本を西洋で包み直す。
西欧を日本で包み直す。
これは対称性から、等価である。
*
始めに言葉があった。
これが形式言語である。
始めに意味があった。
これが純粋直観である。
これがが結婚し、二世が生まれた。
これが西欧と日本の自己同一化である。
*
それはイスラムと同型である。
形から始まるものと意味から始まるもの、これがベクトルである。
命と魂は、ベクトルであった。
それはイスラム世界である。
イスラムはシュレーディンガー方程式である。
登録:
コメントの投稿 (Atom)
0 件のコメント:
コメントを投稿