On Minamata disease, human beings built prosperity.
Human beings had an illness.
It is Godel's incompleteness theorem which exposed it.
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The life was sacrificed and impression was taken.
Impression, a feeling of happiness, and a feeling of the nympholepsy are noises, and an illness.
aufheven is the aesthetics of noise or death.
The extreme of aufheven is death.
It makes raw die.
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Dissolution of paradox is raw Hondo.
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The reaction of impression is death.
Bushido is dying.
The uroboros of raw and death is just the essence of a double bind.
For human beings, this uroboros is strangled to death.
They are human beings strangled to death by a death penalty and war.
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The secession is just the world of a life and a soul.
It is Godel's incompleteness theorem.
人類は水俣病の上に、繁栄を築いた。
人類は病であった。
それを暴露したゲーデルの不完全性定理だ。
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命を捨てて感動を取った。
感動や幸福感や恍惚感は、雑音であり、病である。
aufhevenは、雑音や死の美学である。
aufhevenの究極は死である。
生を死に至らしめる。
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パラドックスの解消が生の本道だ。
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感動の反作用は、死である。
武士道とは死ぬことである。
生と死のウロボロスこそ、ダブル・バインドの本質だ。
人類はこのウロボロスの絞め殺されている。
死刑や戦争に絞め殺される人類だ。
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その離脱こそ、命と魂の世界だ。
それがゲーデルの不完全性定理だ。
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