[Revi] Strauss's beautiful sentence pattern is assumed to be a function.
Words of variety are put in the variable of sentence patterns part.
A Japanese race is afflicted.
It might be power that disturbs the enough achievement of the nature, and, besides, the defect and it that not is be the thought of Yasukuni though it belongs.
It was a Dainichi this empire to have achieved destruction and the homicidal impulse in deep consideration of the Japanese through one imperial line [**] thought that was a Japanese dream.
The world will have started, and end there is man without man.
*。
It knows a Japanese self-responsibility, self-reliant efforts, and self management end in the self-denial, the self-destruction, and the self-erasure here.
Meanwhile, it is beautiful Japan that can do.
Japan did the self-responsibility, self-reliant efforts, and self management, and the self-denial, the self-destruction, and the self-erasure were done in [shite] and the ghost play was done to [waki].
The Dainichi this empire appeared there.
*。
Is this a soul of Japan or an evil spirit?
Will kinematic pair = denial of the soul be an evil spirit?
The Dainichi this empire consisted of a Japanese spirit and true Japanese spirit.
It might have been tautology of the cheers charge and the suicide attack.
It can be at least said that it was a kinematic pair.
レヴィ・ストロースの美しい文型を関数とする。
文型のうちに変数部分にいろいろの言葉を入れることだ。
日本民族を苦しめ、
その本性を十分に実現することを妨げるような力、
他に類するもののない欠陥、
それは靖国の思想であろう。
日本人の深層意識における破壊と殺人衝動が、
日本人の夢である皇統一統思想を通して実現したのが、
大日本帝国であった。
世界は人間なしに始まったし、人間なしに終わるだろう。
*。
ここに日本人の自己責任・自助努力・自己管理が、
自己否定・自己破壊・自己抹殺に終わることを知る。
この間に出来る美しい日本である。
日本は自己責任・自助努力・自己管理をシテに、
自己否定・自己破壊・自己抹殺をワキに、
幽霊劇をやっていた。
そこに大日本帝国が現れた。
*。
これは日本の魂か悪霊か。
魂の対偶=否定は悪霊だろうか。
大日本帝国は日本精神や大和魂で出来ていた。
それは万歳突撃や特攻のトートロジーであったのではないか。
少なくとも対偶であったといえよう。
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