2016年3月31日木曜日

optimization of the civilizaiton

An abundant AI is poverty of spirit. This is a law of an action and reaction. * An accident is reduced by automatic operation of a car. This is a good thing. That's to reduce human ambiguous judgement. This is a law of an action and reaction. * Is the AI which doesn't make the humanity degrade possible? This doesn't consist of symmetry. uncertainty principle shows for the thing. An AI makes the humanity degrade. That's a law of an action and reaction. * An AI is used suitably. An AI is used suitably while keeping the humanity abundantly. Can this compatibility be done? * The man was gentle in stone age. When the time was developed, a person made it fiercer. Or civilaization is a person, it becomes fiercer. That's ended in human suicide. It's that the civilization isn't competition-ized in the purpose which won't do that. At the end of proof. 豊かなAIは、精神の貧困である。 これが作用と反作用の法則である。           * 自動車の自動運転で、事故を減らす。 これは良いことである。 それは人間の曖昧な判断力を減らすことである。 これが作用と反作用の法則である。 * 人間性を劣化させないAIは可能か。 これは対称性から、成り立たない。 人間性を豊かにすることとそれを劣化させるAIは、不確定性原理が現れる。 AIは人間性を劣化させる。 それが作用と反作用の法則である。          * AIを適宜に使う。 人間性を豊かに保ちながら、AIを適宜に使う。 この両立はできるか。 * 石器時代は人間は穏やかであった。 時代が進むと、人は凶暴化した。 即ち、文明とは人の凶暴化である。 それは人類自殺に終息する。 そうしない為には、文明を競走化しないことである。 証明終わり。

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