2015年2月8日日曜日
dimension of pseudologia
There is way to fill out thought.
There is indirect way to fill out like Murasaki Shikibu like Confucius.
An action is written by a law of an action and reaction.
Confucius recommends to follow power.
Murasaki Shikibu thought writes the structure of the world of a god by the form of the love story.
*
That isn't true meaning.
Read the back.
*
But it's easy to understand by spirit of a truth investigation, and it's written.
Then there is also a lot of rebellion.
Because there is opposite in everything of course.
*
There is a patriotic way in the United States now, and I don't make them criticize the United States.
It's free also to slander a religion by a French constitution in France.
But is that the mind?
*
This is the double standards.
that is, there is difference between the completion of a framework and the real feelings.
When we know a law of an action and reaction, further down is seen.
*
When a law of an action and reaction is used.
A person lives through completion of a framework, the real feelings, bare become.
Japanese pseudologia which fits in with this.
There isn't truth here.
*
This is the difference between Japan and the Western countries.
But when a theorem of Kleene is used, Western countries also have pseudologia.
There are a straight lie and an indirect lie.
*
It's this difference to become a problem now in France.
It's free to slander a religion.
It was hidden and a religion was exceeded.
*
But a French constitution denies person's conscience good sense.
Or a French constitution, beyond conscience good sense, octopus and, it'll be.
This isn't pseudologia.
This will be so by Japanese pseudologia.
*
There are a high level and low next for pseudologia.
This is a lie.
the end of proof.
思考の書き方がある。
孔子のように、紫式部のように、間接的書き方がある。
作用と反作用の法則によって、作用を書く。
孔子は、権力に従うことを薦める。
紫式部思想は、恋愛物語の姿で、神の世界の構造を書く。
*
それは真意ではない。
裏を読め。
*
だが真理探究の精神で、分りやすく書く。
すると反発も多い。
当然何事にも、反対があるからである。
*
今のアメリカでは、愛国法があり、アメリカを批判させない。
フランスでも、フランス憲法により、宗教を誹謗することは、自由である。
だがそれは本心であるか。
*
これは二重基準である。
即ち、建前と本音の違いがある。
作用と反作用の法則を知ると、この先が見える。
*
作用と反作用の法則を使うと、
人は建前を生きるが、その本音が、丸出しとなる。
これに適合した日本の虚言症である。
ここには真理がない。
*
これが日本と西洋の違いである。
だがKleeneの定理を使うと、西洋も虚言症となる。
ストレートな虚言と間接的虚言がある。
*
今、フランスで問題になっていることは、この違いである。
宗教を誹謗することは、自由である。
かくして宗教を越えた。
*
だがフランス憲法は、人の良心良識を否認するのだ。
即ち、フランス憲法は、良心良識を越えたことになる。
これは虚言症でしかない。
これは日本虚言症でこうなる。
*
虚言症に高次と低次がある。
これは虚言である。
証明終わり。
登録:
コメントの投稿 (Atom)
0 件のコメント:
コメントを投稿