2014年10月25日土曜日
black Japanese
If it becomes a certain amount of income, it will ask for definite aim in life from money.
Affirmation changes to denial.
Aren't you the new Yankee who appeared here?
They substantiated definite aim in life.
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On the other hand, a sweatshop appears and it exploits a young Japanese.
They take the side of sleep, reading Haruki Murakami.
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Isn't this the diversity of definite aim in life?
Unemployment and poverty support the diversity of definite aim in life.
Bushido crystallizes definite aim in life from unemployment and poverty.
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Isn't this the inversion of the law of an action and reaction?
It will become a scalar if it opts for one shoulder throw here.
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The man of today cannot live, if it does not become a scalar.
It is obtaining definite aim in life from a black human being to it.
It is definite aim in life, and unless it black-izes, it cannot return ordinarily.
Probably, this is practice of the heart.
The end of proof.
ある程度の収入になると、マネーより、生き甲斐を求める。
肯定が否定に変わる。
ここに現れたニュー・ヤンキーではないか。
彼らは生き甲斐を実体化した。
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一方、ブラック企業が現れ、若い日本人を食い物にする。
彼らは、村上春樹を読みながら、眠りに付く。
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これが生き甲斐の多様性ではないか。
失業と貧困は、生き甲斐の多様性を支える。
武士道は、失業と貧困から、生き甲斐を結晶する。
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これが作用と反作用の法則の逆転ではないか。
ここで背負い投げ一本を決めると、スカラーになる。
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現代人は、スカラーにならねば、生きられない。
それにはブラック人間から、生き甲斐を得ることである。
それが生き甲斐であり、ブラック化しないと普通に戻れない。
これが心の修行であろう。
証明終わり。
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