In the character, there are phonography and an ideographic script.
Phonography changed vocal Spectrum on clock Spectrum.
That is, vocal Spectrum of the clock frequency was changed.
This is a kind of the color code.
This is digital.
The ideographic script gave the word the meaning.
That is, this is analog.
*。
That is, it is a digital language of Western Europe and an analog language of the Orient.
Western Europe gave the meaning and feelings on the clock.
The Orient is a meaning the word, and feelings.
This has combined.
*。
A digital language is from a start to the system.
This system is not in the Orient.
*。
The system was a spirit of the truth search.
It was not in the Orient.
The compass was made, and the Orient prepared dynamite, and made the printing technique.
However, it did not become a system.
*。
However, Japan did not have a character.
Therefore, the life was preserved.
This is no [ta] character.
*。
Western Europe progressed the system, and, however, lost the life.
The life is not preserved in the rationality.
*。
The rationality that preserves the life
It obtains it by trying to wrap Western Europe in the Orient.
The life recovers the self-identification and here in the West and the Orient.
文字には、表音文字と表意文字がある。
表音文字は、クロック・スペクトラムの上で、発声スペクトラムを変えた。
即ち、クロック周波数の、発声スペクトラムを変えた。
これはカラーコードの一種である。
これがディジタルである。
表意文字は、言葉に意味を与えた。
即ち、これがアナログ性だ。
*。
即ち、西欧のデジタル言語と東洋のアナログ言語だ。
西欧はクロックの上に、意味や感情を与えた。
東洋は、言葉が意味であり、感情でもある。
これが一体になっている。
*。
ディジタル言語は、始めからシステムであった。
東洋にはこのシステムがない。
*。
システムは真理探究の精神であった。
それは東洋にはなかった。
東洋は羅針盤を造ったり、ダイナマイトを作り、印刷技術作った。
だがそれはシステムにならなかった。
*。
だが日本は文字を持たなかった。
その為生命を保存した。
これが不立文字である。
*。
西欧はシステムを展開し、だが生命を失った。
生命は合理性に保存されない。
*。
生命を保存した合理性は、
西欧を東洋で包み直して得られる。
西洋と東洋の自己同一化、ここに生命は回復する。
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